blue jeans lover

Witajcie..

Kolejny look z moimi ukochanymi bucikami. Im dłużej je mam, tym bardziej zadowolona z nich jestem. Zachwyciły mnie swoją wygodą i uniwersalnością. Poza tym ostatnio spodobało mi się bardzo luźne związanie koszuli na biodrach, fajnie to wygląda jako dodatek do jednolitej koszulki bądź bluzki. Do tego luźne, dziurawe spodnie i  związane w koczka włosy. Na chłodniejsze dni bądź wieczory tego lata można zarzucić też ramoneskę.

spodnie- reserved
ramoneska- reserved
koszula- sinsay
bluzka- diverse
torba- mohito
bransoleta- h&m
naszyjnik- sinsay
obrączki- bershka
okulary- c&a
espadryle- feewear

Wielu z Was zadaje mi pytania o paznokcie, manicure, pielęgnację, a więc za jakiś czas postaram się przygotować ciekawy post na ich temat. Zaglądajcie na bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz