enjoy Coca Cola!

Hej, hej, hej...
Miałam nadzieję, że uda mi się publikować posty co kilka dni, a tu takie długie przerwy, BARDZO PRZEPRASZAM, postaram się poprawić. Generalnie rzec już śmiało można, że połowa lipca za nami, nawet nie wiem kiedy te dwa tygodnie zleciały. A że pogoda piękna, niżej fotorelacja typowo letniego zestawu, z najwygodniejszymi butkami na świecie. Naprawdę polecam Wam espadryle! Początkowo byłam raczej negatywnie nastawiona na samego ich zakupu, ale postanowiłam spróbować. Teraz mogę szczerze stwierdzić, że był to jeden z lepszych zakupów. Po rozchodzeniu, te buty idealnie dopasowują się do kształtu stopy, sa leciutkie, przewiewne, najlepsze na gorące dni. Może kiedyś skusze się na zakup oryginałów TOMS'a, (które pewnie nie różnią się jednak niczym prócz metki) ;D


top- bershka
sweterek- bershka
szorty- h&m
espadryle- feewear
biżuteria- aparat


Zapraszam do śledzenia mojego instagrama, gdzie znajdziecie moje najaktualniejsze(zdecydowanie mniej ogarnięte) zdjęcia. @vaguue

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz