#ReadyToFall

Nareszcie nastała prawdziwa jesień.. ZIMNO. I choć większość jest tym załamana, osobiście bardzo się z tego powodu cieszę. Nie identyfikuję tej pory roku z jakiegoś typu chandrą czy depresją, wręcz przeciwnie! Jesień jest moim zdaniem najbardziej inspirującym momentem całego roku. Wokół ludzie 'dźwigający' na sobie oversizeowe swetry, wełniane płaszczyki, kapelusze i ogromne szale. Przemierzają szybko ulice trzymając w dłoni gorące napoje; żywe inspiracje. Przeróżne kolory.. Zupełnie nie zgadzam się z tym, że jesień jest szara i bura. Tysiące pięknych kolorów i przeróżnych wzorów zamkniętych w grubych tkaninach jesiennej garderoby i bajkowe pejzaże za oknem. Nuda? Nigdy w życiu! Zostaw kocyk, herbatkę, kolejną czekoladę i rozkminki na późniejszy czas, wychodź na spacery, obserwuj, często obserwuj, obserwuj uważnie i z otwartym zmysłem kreatywności, a obiecuję, że jesień stanie się lepszą!

Stosując się do własnej rady co do obserwacji, stworzyłam stylizację choć mało kolorową, ale na pewno nie smutną! Moje must have tego sezonu- czarny dość klasyczny kapelusik i ogromnej wielkości szale. Poza tym muszę zwrócić szczególną uwagę na buciki, które otrzymałam niedawno ze sklepu born2be.
Do tej stylizacji postanowiłam wybrać klasyczne botki na nieodczuwalnej platformie i obcasie około 7,5cm. Przechodziłam w nich cały dzień, biegałam z jednego końca Warszawy na drugi, dawno nie miałam tak wygodnych botków. U mnie w wersji black, ale z tego co mi się wydaję gama kolorków w sklepie online jest dość bogata, więc na pewno każdy sobie coś wybierze. Ceny wyjątkowo przystępne, szczególnie jeśliby patrzeć na wykonanie butów, gdzie ciężko znaleźć jakiekolwiek niedociągnięcie.  Poza tym w sklepie online czekają na Was ogromne rabaty, polujcie na nowe perełki ;)
Tutaj link do moich pięknych KLIK-> http://born2be.pl/products/search/classicbooties?utm_medium=baner&utm_campaign=blog&utm_source=blog1017











cudowne ujęcia autorstwa Klaudii Mateuszuk

płaszcz- bershka
buty- born2be.pl
sponie- zara
tunika- medicine
szal- diverse
torbka/nerka- paulinaschaedel.com
kapelusz- cropp
pierścionki- stradivarius
zegarek- bergmann online

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz