leather jacket

Jedna z moich ulubionych części garderoby, a mianowicie skórzana ramoneska. Idealnie uzupełnia większość stylizacji, przede wszystkim dzięki swojemu uniwersalnemu kolorowi i prostocie wykonania. Powiem Wam, że bardzo, bardzo długo szukałam idealnego dla siebie modelu. Przede wszystkim zależało mi na egzemplarzu nietaliowanym, a zupełnie prostym w stylu bardziej motocyklowym. Poza tym jak na wybredną klientkę przystało ogromną uwagę przywiązywałam do wykończenia, zamków. Nie przepadam za złotymi (podobno do złota trzeba dorosnąć; zobaczymy ;D) i miedzianymi detalami, a w większości sklepów znajdywałam niestety wyłącznie takowe. Swoją perfekcyjną ramoneskę ze srebrnymi wykończeniami znalazłam zupełnie przypadkiem w sklepie online Mango. Jest ze mną od kilku dobrych miesięcy i nie mogę powiedzieć o niej złego słowa, mam nadzieję, że będzie mi jeszcze długo służyła. Niżej możecie zobaczyć mój przejściowy że tak powiem look..A że kolor czarny króluje ostatnio w mojej garderobie, to nie mogłam się powstrzymać od włożenia na siebie po raz kolejny właśnie tego koloru.;)


 zdjęcia wykonała Aneta Arentowicz_ klik na fb.

jacket- mango
trousers- reserved
blouse- zara
handbag- medicine
boots- venezia
belt- wrangler
headscarf- stradivarius
hair tie-h&m
rings- stradivarius
bracelets-allegro
watch- bergmann(shop online)


Kilka dni temu otrzymałam zaproszenie na konferencję Meet Beauty blogerów i vlogerów, która odbędzie się 24 października w Warszawie. Ja będę, a Wy?.. Z kim się widzę? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz