hey ho, let's go!

Cześć, cześć...

Zbierałam się i zbierałam do napisania kolejnego postu, aż w końcu, jak widać się udało. Dużo się ostatnio dzieje i nie mam tu na myśli powrotu do szkoły. Jedno z miłych zaskoczeń ostatnich dni- zupełnie niespodziewanie otrzymałam zaproszenie na galę finałową Elite Model Look 2014, która odbędzie się we wtorek w DoubleTree by Hilton w Warszawie. Może ktoś z Was wybiera się na to wydarzenie?

Niżej znajdziecie zdjęcia oufitu, którego motywem przewodnim jest Coca-Cola. Wiążące się z nią ostatnio moje ulubione połączenie kolorystyczne; mianowicie czerwień i biel idealnie kontrastująca z czernią. Streetwear płaczony z zaczerpniętą z pin-upowych inspiracji bandaną.



wiatrówka- nike

spodnie- reserved
top- bershka
buty-nike air max1
torebka- nike
biżuteria- srebro/apart
okulary- solano
bandanka- noname


Zdjęcia autorstwa Anety Arentowicz, na której oficjalną stronę serdecznie zapraszam---> KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz