Summer love

Siema, Siema!

W sobotę miałam okazję być na koncie HH, a mianowicie coroczne wydarzenie rap&reggae night, tegorocznymi artystami byli Małpa, Paluch i Jamal, jeśli ktoś z Was interesuje się rapem bądź reggae, to z pewnością tych wykonawców kojarzy. W każdym razie chciałabym pokazać Wam mój sobotni outfit. Rzecz jasna kładę nacisk na tzw. tank top polskiej streetwear'owej marki Diamante Wear, który na ramionach związałam, aby koszulka była nieco krótsza; tutaj w połączeniu z postrzępionymi szortami, przewiązaną koszulą i klasycznymi conversami.

tank top- Diamante Wear
szorty- H&M
koszula- reserved
torba- roxy
trampki- converse
okulary- solano
bransoletka- lilou
obrączki- bershka
kolczyki- river island 

Zainteresowanych zapraszam również na mój intagramowy profil,@vaguue ,gdzie znajdziecie moje najnowsze fotorelacje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz