casual for comfort

Szczerze mówiąc, to miałam nadzieję, że nowy post pojawi się nieco szybciej, aczkolwiek jak widać, nie wyrobiłam się z napisaniem. Dużo się ostatnio dzieje, jak to przeważnie bywa podczas ostatnich dni zaliczeń w szkole. Weekend też w biegu, aczkolwiek spędzony przeze mnie mimo wszystko bardzo miło. Może ktoś z Was pochodzi/mieszka bądź też słyszał o festiwalu młodzieżowym związanym przede wszystkim z kulturą hiphopu; a mianowicie Broken Ball. Ogólnopolska impreza, która odbywa się corocznie w Iławie (woj. warmińsko-mazurskie), 13-15czerwca. Niesamowity klimat, mega ludzie, zdecydowanie warto przyjechać! W tym roku (14czerwca) gościem specjalnym był O.S.T.R., dając naprawdę zajebisty koncert! Jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam na oficjalną stronę BrokenBall. Na moim INSTAgramie (@vaguue) opublikowałam również wideo z koncertu Ostrego, gdyby ktoś coś, to zapraszam. 
Niestety nie udało się nam zrobić zdjęć, które wcześniej planowałam; z przyczyn ode mnie niezależnych...ładowarka od aparatu padła, zdarza się- złośliwość rzeczy martwych. Niżej kilka zdjęć, które udało się pstryknąć ledwo co działającym akumulatorkiem.



parka- berska
koszulka- adidas
spodnie- diverse
trapmki- vans
torba- roxy
pasek- wrangler

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz