MISBHV GIRL!

Witajcie!

Doczekaliśmy się upragnionych wakacji, teoretycznie dziś ich pierwszy dzień.. 'teoretycznie', bo luźny weekend już za nami. Prawdę mówiąc zleciał mi ten rok niesamowicie szybko...a od września klasa maturalna, ale nie myślmy o tym; uwaga maksymalnie skupiona na stuprocentowym wykorzystaniu każdego dnia wakacji. Słońce, plaża i błogie lenistwo, à propos jakie macie plany na nadchodzące dni? 
Btw. piszę tutaj którąś z kolei notkę i kolejny raz muszę się doczepić pogody, no bo ej! jutro pierwszy dzień lipca, a za oknem deszcz, wiatr i zero słońca, co to ma być ja się pytam!

Jak w pierwszym poście pisałam, zdecydowanie jestem fanką polskich streetwearowych marek odzieżowych, dziś chciałam pokazać Wam stylizację z jednym z moich ulubionych ubrań, mianowicie seria 'TEAM PARIS' od MISBHV. Cała edycja jest naprawdę genialna ze względu na wielość dodatków, jakie można ubierać do dopełnienia tej stylizacji. Biała bluza, która komponuje się świetnie zarówno do jeansowych boyfriendów, ale również fajnie wygląda do obcisłych treginsów oraz lekko połyskujących czarnych spodni jak u mnie. Tym razem postawiłam na srebrne dodatki i czarne pazurki, do tego klasyczne (moje ulubione ;D) converse.

bluza- MISBHV
spodnie- noname
torebka- roxy
trampki- converse
bransoletka(baza+beadsy), pierścionek- aparat
 opaska- świat spinek
kolczyk- H&M
metalowa gumka 'hair cuff'- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz